miércoles, 25 de noviembre de 2009

Debat

Aquest debat pense que ha sigut important per adonar-nos que no sempre vam a estar d'acord amb els nostres companys i que el treball en equip i organitzat és fonamental en educació. Si nosaltres som els que hem de donar exemple, hem de començar per nosaltres mateixos i reconèixer els nostres errors!
respecte a la valoració de l'actuació dels meus companys/es, pense que és molt important tindre en comte les seues aportacions, ja que altres punts de vista són necessaris per reflexionar sobre aquest tema (o qualsevol altre). Hi havia molts punts de vista que jo no havia contemplat i al llegir-los m'han paregut força important tindre'ls en compte.
pel que fa a la dificultat del debat, he de reconeixer que hi havia molts conceptes que no tenia massa clar la definició (multicultural-intercultural). gràcies a les aportacions dels meus companys, he tret moltes idees endavant
Per últim, propose un debat en el que el problema estiga en algun cas de mediació en l'escola. Estic molt interessada en aquest tema i pense que estaria bé aprofundir en els múltiples avantatges que proporciona un equip de mediació als centres.
Una abraçada!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario