sábado, 28 de noviembre de 2009

Seguiment i evolució de la webquest

Per començar aquesta entrada, m'agradaria comentar que quan la consultora ens va fer arribar la proposta de la webquest, jo em vaig quedar bocabadada, perquè mai en la vida havia escoltat cap cosa sobre una "webquest"...
Amb aquesta petita posada en marxa, supose que enteneu quant ha pogut costar-me entendre alguns dels conceptes que llegia a la guia per registrar-nos!!! Encara que la veritat és que ha sigut més fàcil del que pareixia, ja que he contat (millorant allò present, ejem, ejem...!!!) amb les millors companyes de grup que es pot tindre! La webquest anava rodada amb les idees i organitzacions que feiem amb el nostre "pla d'acció". Una primera proposta va ser la mediació a lescola, i vam enviar moltes propostes, però ens adonàrem que teniem moltes idees, però havia que centrar-se, aleshores escollim 2 imatges i un conte per tractar el tema de la tolerància i el respecte a les cultures diferents!!!
Arribat a aquest punt, he de dir, que vaig estar ingresada a l'hospital (encara estic de baixa) perquè vaig agafar la gripe A i es va complicar, però les meues companyes, em van posar les coses molt fàcils i amb el seu suport i un carro de medicaments, vam poder terminar la pac de manera satisfactòria!!!
La veritat és que en aquest punt de l'assignatura, em trobe molt còmoda treballant les PACs que ens proposem. Estic molt interessada per aquestos temes d'interculturalitat (he treballat durant 3 anys com coordinadora de mediació en un institut de la zona) i trobo molt important aquesta tasca d'apropar a l'alumnat i/o professorat i/o resta de la comunitat educativa, veritables problemes que trobem en el dia a dia i que amb activitats com la webquest, podem fer canviar la mentalitat de més d'un " homo neardental"
"UN NIÑO NO ES UN ALMACEN, SINO UN CAMPO DONDE HAY QUE SEMBRAR"
(BARTOLOMÉ COSSIO)
Una abraçada molt forta!

No hay comentarios:

Publicar un comentario