lunes, 7 de diciembre de 2009

"INICI"

Encara que us parega impossible, acabe d'adonar-me que em falta la primera entrada al blog. Ja sabia que soc molt despistada, però no tenia ni idea de fins a on m'arriba el "meu problema"
Espere que no aquesta entrada tardia no tinga conseqüències molt negatives. De veritat que espere que disculpeu les molèsties...
Bé, sobre les meues expectatives d'aprenentatge, ara que ja estem finalitzant l'assignatura, he de dir que s'estan complint a pasos gegants, no esperava aprendre tant dels companys, les seues aportacions m'han resultat molt profitoses per a continuar la meua pràctica docent, he estudiat posicions i idees que no havia contemlat fins ara. Cada dia em trobe més a gust estudiant en línea, ja que encara que no i ha relació física, sí que pot haver-hi un altre tipus de relació que fa que tots aprenem uns d'altres sense coneixer-nos (serà la màgia de la UOC???)
Respecte al segúent punt:"Continguts i competències necessàries per abordar la interculturalitat en contextos educaius" pense què seria important resaltar que de vegades la convivència no és fàcil i per això en algunes ocasions sorgeixen conflictes... la interculturalitat proposa actuacions per aconseguir que la coexistència es plantege com una convivència fructífera i enriquidora, basant-se en l’intercanvi entre persones o grups de diferents cultures. Per aquesta raó (i moltesmés que es poden plantejar...) pense que la interculturalitat hauria de ser matèria obligatòria a tots els cursos d'ensenyança, tant formal com informal!!!!
Per a finalitzar, comentar que la primera impressió que vaig tindre sobre el blog no era precisament bona (no tenia cap compte obert i mai havia escoltat parlar d'aquest format en les webs), pero aprofitant que ja estem finalitzant i ja m¡he he familiaritzat amb aquest recurs (com amb les WQ) esic prou contenta del seu ús, tant a nivell individual, com col·lectiu, ja que trobo interessant qualsevol aportació dels meus companys!!!
Una abraçada a tots!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario