viernes, 18 de diciembre de 2009

"TANCAMENT DE L'ASSSIGNATURA I AVALUACIÓ"

Pareixia que aquest trimestre es presentava com uno més...pacs per realitzar, un fum de mòduls per llegir i rellegir, una gran quantitat de bibliografia per completar la recerca... i ja estem a desembre!!! Les proves estan més prop cada dia i la meua primera reflexió és: QUANT HEM APRÉS!!!
Ja ho vaig comentar en altres entrades, però quan vaig llegir que havíem de crear un blog, m'en vaig vindre avall, em sentia sola envoltada de tecles, nomenclatures que mai he escoltat i un muntó de preguntes sense aparent resposta!!!
Ara, i quan ja he aconseguit familiaritzar-me amb aquest nou recurs on-line, he de despedir-me, però...per què despedir-se d'allò que tant t'ha donat??? He aprés a navegar en altres blogs, he aprés nou conceptes i eines d'aprenentatge d'altres companys, de la pròpia assignatura, però el millor, amb allò que no vaig a oblidar és que he aprés que la interculturalitat, ha de ser tractada no com una transversal més, sinò com LA TRANSVERSAL per excel·lència!!! Conservarè les direccions dels companys consultades per a properes activitats amb els meus alumnes, ja que la informació que he recopilat, he baixat i he utilitzat m'ha servit com un gran suport en aquest trimestre al meu col·legi (treballe a un CRA -centre rural agrupat-, i en la mateixa classe porte alumnes de 5, 6, 7 i 8 anys -infantil, 1er cicle i 3er de primària-)Encara que no he penjat moltes entrades als blogs dels meus companys, m'han resultat bastant interessants per tota la informació que he fet servir ( la webquest de la companyera Montse, encara que era destinada per a secundària, ha fet que desenvolupara i adaptara idees per al meu grup, el blog de Carme B. té imatges molt boniques, així com la d'una altra companya (no recorde el nom) que té la web amb imatges de Mafalda molt curioses, el curiòs blog de David amb el seu particular perfil -imatge entrada interkulturalitat-...)
Per altra banda, pense que l'activitat més enriquidora ha sigut la de la webquest (direcció de la del meu equip:
http://phpwebquest.org/newphp/webquest/soporte_tabbed_w.php?id_actividad=2005&id_pagina=1
Com ja he tractat en altres entrades aquesta activitat a suposat un punt i apart en la meua pràctica docent (ara sé crear amb l'ordinador i apropar als meus alumnes a les noves TICs)
Sense dubte, aquesta assignatura ha de ser plantejada com assignatura obligatòria en la carrera de magisteri, no penseu?
El que he trobat a faltar (i sent moltíssim repetir-me amb aquest tema) és treballar la mediació escolar, des de el meu punt de vista tan necessària per a la pràctica de la bona convivència escolar!!!
Per a finalitzar, simplement valorar positivament les meues entrades, ja que pense que el progrés ha sigut clarament accendent i ha evolucionat durant aquestes últimes setmanes (al principi, setembre, finals d'octubre, em costava prou escriure alguna entrada, ja que no trobava el gust de fer-ho) Ara, en desembre, he comprovat que les aportacions dels companys i la teua pròpia recerca pot ajudar-te a millorar la teua competència professional!!!
Una abraçada forta, i si voleu, ens trobem açí prompte!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario